دیگه دیره واسه موندن

آخرین تنها

رو سنگ قبرم بنویس تنهاترین تنها منم

دیگه دیره واسه موندن

دیگه دیره واسه موندن دارم از پیش تو میرم

                                      جدایی سهم دستامه که دستاتو نمیگیرم

دیگه دیره نمونم بهتره

کسی واسم نمونده برم بهتره

کاش میشد زندگی نکرد

کاش میشد دل کند و رفت

به یادم باش که یاد تو برا زنده موندنم کافیه

نمیخوام برم ولی مجبورم

آخه این دل چند روز موندنیه

دلم تنگه...

دلم تنگه واسه اون روزا

اون روزا که منو تو با هم...ولل نگم بهتره

بزار بمونه تو همین دل بپوسه و تموم بشه

وقتی اون تموم بشه آخ جون وقت رفتن میرسه

چنان دل کندم از دنیا...که مرگ من تماشاییست

بار سفر را بستم ای دل

بیا بگزریم از عشق ای دل

بریم از شهر غریب و بی کس

بریم به ناکجا آباد ای دل

ای دل...

ای..

ترک بخورد دل کسی که دل شکستن را به مردم یاد داد تا درد ترک خوردن را بچشد تا بفهمد

دل شکستگی چقد بده

آدم نمیدونه به فکر اونی باشه که دلش شکسته

یا

به فکر دل شکستش

جدام کن از غم دوری از این اندوه بی پایان

تو از تبار بی رحمی من از نسل امیدواران

این عشقه یا جنون شاید نداره واژه یا تعبیر

یه حسیه که در در من زیاده اما بی تاثیر

منو دل زخمی دردیم به ظاهر دردی بی درمان

جهان یاد میکنه از ما سزاواران سزاااااااااواران

 

این متن تقدیم به همتون.هرچی بدی خوبی دیدی...

حلالم کنین

دارم میرم

خداحافظ

 

خداحافظ

 

آخرین تنها



نظرات شما عزیزان:

آسمان
ساعت11:53---26 اسفند 1390
تشکر. من عکساتو توی وبم کپی کردم. سپاس

lovelorn
ساعت10:03---25 تير 1390
صداي چک چک اشکهايت را از پشت ديوار زمان مي شنوم و مي شنوم که چه معصومانه در کنج سکوت شب ‌، براي ستاره ها ساز دلتنگي مي زني و من مي شنوم مي شنوم هياهوي زمانه را که تو را از پريدن و پرکشيدن باز مي دارد آه ، اي شکوه بي پايان اي طنين شور انگير من مي شنوم به آسمان بگو که من مي شکنم ! هر آنچه تو را شکسته و مي شنوم هر آنچه در سکوت تو نهفته


عاطفه
ساعت19:45---21 تير 1390
سلام..واسه چی داری میری؟؟؟اتفاقی افتاده؟؟

lovelorn
ساعت12:28---21 تير 1390
refige nime rah

=( (


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 21 تير 1390برچسب:,ساعت 11:20 قبل از ظهر توسط آخرین تنها |